Regulamin korzystania z Ośrodka Sportów Wodnych i Rekreacji Powiatu Wrocławskiego

regulamin-bosw.pdfregulamin-bosw.pdfregulamin-bosw.pdf

Ulotka w pdf do pobrania

Pobierz plik: pobierz bosw-ulotka.pdf bosw-ulotka.pdf

Regulamin Organizacyjny OSWiRPW w Borzygniewie

Logo OSWiR PW

aktualności
Data dodania: 04.08.2020

Obowiązujące ograniczenia na polu namiotowym

Z uwagi na obowiązujący stan epidemii spowodowany rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 informujemy, że na polu campingowym do odwołania obowiązują ograniczenia. Przyjmowane są wyłącznie przyczepy campingowe i kampery, nie akceptujemy namiotów. Akceptujemy pobyt jedynie na dłuższe okresy czasowe - w celu uzyskania szczegółów prosimy o kontakt z naszą Recepcją (tel. 512 432 430)

Data dodania: 18.06.2020

Follow Your Dream - Triathlon Borzygniew już 27 czerwca!

Follow Your Dreams Triathlon Borzygniew to wyjątkowe spotkanie sportowe w szczytnym celu. Dlaczego? Bo tym razem w sportowych zmaganiach wezmą udział nie tylko sportowcy, ale też dzieci z niepełnosprawnościami!

Data dodania: 18.05.2020

Ośrodek otwarty - zapraszamy!

Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z decyzją najwyższych władz państwowych, nasz ośrodek, a także znajdujące się na jego terenie lokale gastronomiczne i wypożyczalnia sportów wodnych, są otwarte i funkcjonują zgodnie z obowiązującymi ograniczeniami i reżimem sanitarnym. Bardzo prosimy o przestrzeganie zasad higieny i bezpieczeństwa, o których informujemy za pomocą stosownych oznaczeń i komunikatów znajdujących się na terenie ośrodka. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Recepcją:

tel. 512 432 430, e-mail: recepcja@bosw.pl

Data dodania: 16.04.2020

Powiększamy plażę

Poszerzyliśmy naszą plażę! Wiemy, że wielu z Was na to czekało i ucieszy się z tej wiadomości. To był bardzo trudny, wymagający projekt, w który zaangażowanych było wiele osób, ale udało się! Do prac zużyliśmy wyłącznie surowce naturalne... pochodzące z Zalewu Mietkowskiego - około 4 tysięcy ton ziemi i gliny oraz 500 ton piasku
Efekt dużo więcej miejsca do plażowania (szacujemy, że ok. 1000 m2 więcej!) Już nie możemy doczekać, kiedy będziemy mogli Was ugościć!

Data dodania: 13.03.2020

Komunikat w sprawie funkcjonowania OSWiRPW

W związku z obecną sytuacją dotyczącą rozprzestrzeniania się koronawirusa informujemy, że od 13.03.2020 cały teren Ośrodka Sportów Wodnych i Rekreacji Powiatu Wrocławskiego zostaje zamknięty. Wiąże się to również z zamknięciem pola namiotowego oraz z brakiem możliwości odwiedzania biura naszego ośrodka w celu załatwienia jakichkolwiek spraw. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny (512 432 430) oraz mailowy (recepcja@bosw.pl)
Powyższe ograniczenia obowiązują do odwołania. Sytuacja zmienia się dynamicznie, będziemy informować Was na bieżąco, o nowych ustaleniach.

Data dodania: 24.02.2020

Przygotowania do sezonu 2020

Pamiętacie, jak zeszłej zimy na skutek lodu i wiatru nasz pomost uległ zniszczeniu? W minionych dniach oczyściliśmy dno i poprawiliśmy cumowanie pomostu. To jedno z najtrudniejszych zadań, z którymi mierzymy się w trakcie przygotowań do nowego sezonu, ale bardzo istotne, bo pozytywnie wpłynie na bezpieczeństwo i komfort korzystania z pomostu.

Data dodania: 21.10.2019

Obchody 50-lecia Dolnośląskiego WOPR

Dnia 18. października obchodziliśmy 50-lecie pracy WOPR na ziemi wrocławskiej. Dziękujemy ratownikom WOPR za podejmowanie działań ratowniczych nad wodą oraz za organizację akcji edukacyjnych i profilaktycznych dotyczących bezpiecznego zachowania nad wodą przez tyle lat!

Data dodania: 16.10.2019

Powiatowe Spotkania ze Śpiewem

Już w tym tygodniu czeka nas rozśpiewany piątek. Wraz z dyrektorem ośrodka Hubertem Kurdzielem i Stowarzyszeniem Miłośników Krzyżowic zapraszamy na "Powiatowe Spotkania ze Śpiewem" - 18 października o godzinie 18:00.

Projekt finansowany ze środków Powiatu Wrocławskiego, pod honorowym patronatem Starosty Powiatu Wrocławskiego, Romana Potockiego.

Data dodania: 12.09.2019

Umiem udzielić pierwszej pomocy

W sobotę, 14 września w godzinach 11:00 - 14:00 na plaży w naszym ośrodku odbędą się pokazy udzielania pierwszej pomocy i zasad bezpiecznego zachowania się nad wodą. Akcja zostanie przeprowadzona przez WOPR i służby medyczne. Organizatorem jest Fundacja Aktywni Ślężanie. Projekt współfinansowany jest z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego.Zapraszamy!
Data dodania: 29.08.2019

Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy i Powiatowy Klub Seniora z wizytą w Borzygniewie

W czwartek, 29 sierpnia odwiedzili nas goście z Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy i Powiatowego Klubu Seniora. Z dumą razem z dyrektorem Hubertem Kurdzielem pokazaliśmy im nasz ośrodek! Relaks nad wodą, plażowanie, ognisko, a nawet sporty wodne były wśród atrakcji tego dnia. Bawiliśmy się doskonale.

Dziękujemy Starostwu Powiatu Wrocławskiego oraz Staroście Romanowi Potockiemu za wsparcie tej inicjatywy. Cieszymy się, że ośrodek jest tak chętnie odwiedzany. Podziękowania także dla Kazimierza z Miko Sport za przejażdżki motorówką i dla Beach Bar Zalev Mietkowski za poczęstowanie naszych gości pysznymi lodami.

System Informacji Przestrzennej Powiatu Wrocławskiego Biuletyn Informacji Publicznej BOSW